اتحادیه صنف موسسات حمل و نقل مسافر همدان   www.HamedanAjans.com
« نرم افزار كاربردي وي‍ژه موسسات اتومبيل كرايه مورد تاييد اتحاديه تهيه گرديد.     ***     پذیرش سفارش تابلو سقفی خودروهای آژانس » پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه صنف موسسات حمل و نقل مسافر همدان
 

روسای محترم اتحادیه های صنفی شهرستان همدان
موضوع: ابلاغ محدودیتهای شغلی
سلام علیکم
احتراما"،پیرو شدت و گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و بین شهروندان و پیرو ابلاغ ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی صنوف و مشاغل به اطلاع می رساند کلیه صنوف و رسته های شغلی زیر مجموعه اتحادیه های صنفی به غیر از رسته های شغلی ذیل از روز دوشنبه 25/5/1400 تا پایان روز شنبه 30/5/1400 تعطیل اعلام می گردد.
ردیف رسته شغلی زیر مجموعه اتحادیه صنف...
1 خواربار وسوپر مارکت خواربار فروشان
2 انواع نان نانوایان
3 فروشندگی میوه فروشندگان میوه و تره بار و بار فروشان
4 فروشندگی مرغ و ماهی مرغ وماهی
5 قصابی و آلایش دامی قصاب و آلایش دامی

*شایان ذکر است صرفا" رسته های شغلی مذکور مجاز به فعالیت می باشند و متخلفان برابر مقررات تا پایان اعمال محدودیت ها از سوی مراجع ذیربط پلمب خواهند شد.
ضمنا" با عنایت به ماهیت وظایف محوله به اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف به اطلاع می رساند در ایام اعمال محدودیتها اتحادیه های صنفی با حضور هیات مدیره، اعضای کمیسیون بازرسی و سایر کارمندان جهت نظارت بر فعالیت و تعطیلی واحدهای صنفی تحت پوشش فعال و باز بوده و با تشکیل گشت مشترک نسبت به اجرای مصوبات، نظارت بر تعطیلی واحدهای صنفی تحت پوشش و دستورالعمل های ابلاغی از سوی اتاق اصناف اقدام نمایند و لیکن از ارائه خدمات اداری به ارباب رجوع خودداری نمایند.




رونوشت: جناب آقای شاهرخی استاندار محترم همدان جهت استحضار
رونوشت: جناب آقای محمدی-فرماندار محترم همدان جهت استحضار
رونوشت: جناب آقای متین رییس محترم سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان جهت استحضار
رونوشت: مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف جهت اطلاع و اقدام

 

 
 

نسخه چاپی خبر